Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nest Bank od blisko miesiąca zatrzymał sobie moje ok. 6000 zł ! 11 września 2 klientów zrobiło mi przelewy. 1 klient na kwotę ok. 5000 zł, drugi klient na kwotę ok. 1000 zł. Po około tygodniu ? kiedy pieniądze nie pojawiały się na koncie zacząłem dopytywać się klientów czy na pewno wykonali przelewy. Od obydwu otrzymałem potwierdzenie wykonania przelewów. Poszedłem więc do placówki banku wyjaśnić sprawę. Pan bankier przeczytał mi komunikat, że zgodnie z rozporządzeniem unijnym z 2015 roku przelewy zostały wstrzymane i poddane weryfikacji. Nie chciał mi wydrukować pełnej treści komunikatu, nie chciał powiedzieć czy dotyczy to 1 czy obydwu przelewów. Pełna tajemnica. Nie potrafił też powiedzieć dlaczego te przelewy są weryfikowane ani ile cała procedura potrwa. Polecił mi kontakt z infolinią (płatną). Dodam tylko, że nie otrzymałem absolutnie żadnego powiadomienia (w systemie bankowym, SMS, e-mail nic) z informacją, że moje pieniądze są wstrzymane przez bank. Gdybym nie poszedł do placówki banku mógłbym tak sobie czekać i czekać? Napisałem reklamację i zadzwoniłem na infolinię. Po półgodzinnej płatnej rozmowie nadal nie wiedziałem nic. Pan nie potrafił mi odpowiedzieć na żadne pytanie. Powiedział, że może to potrwać kilka dni, tydzień a może z racji tego że to przelewy zagraniczne dłużej. Super. Bank odpisał mi, że przelewy były źle opisane przez nadawcę (choć ci sami nadawcy robili już wcześniej takie same przelewy i nie było problemu), poproszono ich o uzupełnienie, nie odnieśli się, więc przelewy zostały zwrócone do nadawców. Obydwaj klienci twierdzą (i im wierzę), że pieniądze się do nich nie wróciły. Poprosiłem bank o przesłanie jakiegoś dowodu na wykonanie transakcji zwrotnej, numeru przelewu, cokolwiek co będę mógł pokazać klientowi. Dostałem tylko e-mail z automatu, że mają czas na rozpatrzenie mojej reklamacji do 30 dni. Extra ! Obecnie status jest taki, że bank przytulił sobie moje 6000 zł nic mi o tym nie mówiąc, ani nie podając żadnego sensownego wyjaśnienia. Czekam na te pieniądze od 3 tygodni. Miałem zaplanowany urlop zagraniczny i przez brak pieniędzy musiałem się zapożyczyć u znajomych. Wstyd ! Wstyd mi, że podjąłem współpracę z takim bankiem. Na 100% współpracy nie będę kontynuował. Tak naprawdę nie wiem kiedy i czy w ogóle odzyskam swoje pieniądze. ?Nest Bank to bezpieczna bankowość dla tych, dla których rodzina jest zawsze na pierwszym miejscu Stawiamy na proste zasady i przejrzyste reguły? ? piękne słowa bez pokrycia w rzeczywistości. Stanowczo odradzam i nie polecam !