~ Radek • 2012-03-21
Ocena:
Witam wszystkich. Na początku było super, przyznany kredyt w EURO, wypłata w EURO, spłata w EURO. Umawiamy się na podpisanie umowy, a tu szok po miesiącu kompletowania dokumentów, potwierdzenia przyznania na warunkach jak wyżej, dowiadujemy się na 5 godzin przed podpisaniem umowy że oddział otrzymał info z centrali w Łodzi, iż mimo to że mamy przyznany kredyt w EURO, spłata w EURO, ale wypłata kredytu tylko w złotówkach, aby zarobić jeszcze na przewalutowaniu. Cóż warunki były i tak bardziej korzystne niż w innych bankach, prace na placu budowy posuwały się bardzo szybko, tak na prawdę postawiono nas pod murem i oto jesteśmy "szczęśliwymi" posiadaczami kredytu w NORDEI. Jeżeli chodzi już o samą obsługę opiekuna klienta, kontakt w placówkach to nie możemy mieć żadnych zastrzeżeń. Żal do urzędników z CENTRALI (stąd tylko 1 gwiazdka za jakość obsługi) za ich niekompetencję, być może po prostu zajęli się opiniowaniem kredytu w ostatniej chwili. Tak już jest z naszymi urzędnikami, że nigdy nie ponoszą żadnych konsekwencji swoich czynów.
4051