PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Pani obsługująca Klientów w placówce PKO BP w Piaskach (woj.lubelskie) chyba siedzi tam za kare.....Jest niemiła,wszystko załatwia od niechcenia,nie wytłumaczy spraw których się nie rozumie tylko z miną cierpiętnicy stwierdza że tak ma być bądź nie byc... Kolejki w banku są straszne,,,Pani obsługuje wolno urządza sobie pogaduszki prywatne a Klienci czekają ponad pół godziny na obsługę..... Jeśli Pani nie daje rady z obsługą Klienta proszę tej biedaczce kogoś dodac aby czekanie na obsługę nie trwało 45 min....Komuś może sie spieszyć.... Moja dzisiejsza wizyta w tej placówce była moją ostatnią wizytą... Pomiomo tego że mogę dokonywać tam wpłat bezprowizyjnych skotrzystam jednak z innych banków gdzie o Klienta i jakość jego obsługi się DBA,nawet płacąc prowizję,niemałą zresztą ....Chciałąbym jeszcze dodać że moze Pani wychowana była w okresie komuny gdzie pani w banku była boginią jednak proszę jej powiedzieć że te czasy juz minęły i teraz to Klient jest najważniejszy...Proszę również wysłać Panią na szkolenie z obsługi Klienta-myslę ze konieczne w jej przypadku bo jak tak dalej pójdzie to stracicie nie tylko jednego Klienta...... Pani życzę wiecej uprzejmości i na boga kobieto - uśmiechnij się czasami ...to nic nie kosztuje a moze zaczniesz być odbierana bardziej pozytywanie...Oczywiscie składam oficjalną skarge na Panią do siedziby głównej PKO BP...Mam nadzieje ze to nauczy Pania uprzejmości i traktowania Klienta z szacunkiem....

Komentarze (1)

użytkownik
~ Sztumianin  •  2018-07-04
To samo jest w oddziale w Sztumie dot. Pani z 3 stanowiska. Krzyczy na klienta nie potrafiącego pobrać biletu rozmawia w czasie pracy prywatnie ze sprzątaczka i nie obsługuje a raczej tego kogo chcę bez numerków. Bezczelna i niekompetentna.
dodaj komentarz +