~ Klient (już nie długo) • 2016-04-12
Ocena:
Koszmar - żeby załatwić najprostszą sprawę trzeba chyba brać urlop. Dzisiaj potrzebowałem pobrać pieniądze w kasie. Byłem trzeci w kolejce - czekałem ponad 30 minut. W oddziale jest chyba 9 lub 10 stanowisk z czego 2 nieczynne. A praca wre... Faktycznie obsługą klienta zajmuje się 1 (słownie: jedna) pani - w czasie mojego oczekiwania w kolejce (około 30 min) obsłużyła 2 osoby (wypłaty gotówki). Druga, pod pretekstem zawierania jakiejś umowy czy też podpisywania jakiegoś dokumentu, ucina sobie pogawędkę ze znajomą klientką. Trzecia pani,fakt wykazała trochę zainteresowania - spytała czy ktoś ma do załatwienia jakąś sprawę bezgotówkową i dowiedziawszy się,że cały ogonek stoi po gotówkę, zajęła się swoimi sprawami. Pozostałe panie siedziały z nosami w monitorach zerkając co jakiś czas na rosnącą kolejkę i rosnące zdenerwowanie u oczekujących. Gratulacje dla obsługi za zaangażowanie w obsługę klienta. Rozumiem, że w finansach pośpiech nie jest wskazany - ale w tym przypadku to chyba delikatna przesada.
16025