~ Marek • 2009-10-23
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie praktycznie nie istnieje, gdyż ciężko jest mówić o oprocentowaniu konta w wysokości 0,1%.
. Dostęp internetowy: Dostęp przez internet jest dość dobry. Tylko inne banki dają tę możliwość za darmo, a PKO życzy sobie za to 2zł co miesiąc + 05zł za każdy przelew. . Obsługa klienta w placówce: Tutaj po prostu brak słów albo to ja mam tylko takie doświadczenia. Zaginęło moje wypowiedzenie karty kredytowej za co musiałem zapłacić odsetki. Likwidacja konta w innym oddziale niż ten, w którym się zakładało konto nastręcza pracownikom wielu problemów. Traktują klienta jako zło konieczne. Panie w kasach po dokonaniu jednej operacji stawiają tabliczkę - stanowisko nieczynne, po czym urządzają sobie dyskusje mimo, iż przerwę mają w określonych godzinach. Obsługa na poziomie głębokiego PRL-u. Wstyd!!!!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Oferta kredytowa dość dobra, choć przy rozwiązaniu umowy o ROR straszą podwyższeniem oprocentowania zaciągniętej pożyczki.. Elastyczność oferty: brak elastyczności. Wysokość opłat i prowizji: zbyt wysoko - 6,9 za prowadzenie konta + 2 za dostęp do IPKO + przelewy po 0,5zł u mnie miesięcznie jakieś 13zł łącznie.. Oferta kart płatniczych: odpowiednia. .
24361