PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: przy gotówce którą trzymałem na koncie praktycznie nie zauważyłem że jest oprocentowane. Dostęp internetowy: obsługa konta bardzo łatwa, ale zbyt częste przerwy techniczne w porze nocnej. Obsługa klienta w placówce: w końcu w styczniu wypowiedziałem umowę i zrezygnowałem konta, pieniądze wypłaciłem w kasie, zostawiłem kilka złotych na późniejsze opłaty(tyle ile wyliczył pracownik sklepu). W lutym zobaczyłem na IPKO że konto jest aktywne i muszę dopłacić kilka złotych więc to zrobiłem. W marcu zadzwoniła do mnie Pani i poinformowała mnie że mam znowu kilka złotych do zapłaty za miesiąc luty... Poszedłem do banku, oczywiści moja pracownik nie wziął winy na siebie bo kto to ureguluje, dla spokoju zapłaciłem w kasie te pieniądze i w końcu konto zostało zlikwidowane, przynajmniej mam taką nadzieję. Szkoda tylko że pracownik banku naciągnął mnie na niewielkie ale zawsze straty, w końcu przez kilka lat wydałem w banku na opłaty sporo pieniędzy. Oferta kredytu/ debetu w koncie: miałem kredyt odnawialny i mimo że nie korzystałem to sporo za niego płaciłem. Elastyczność oferty: ???. Wysokość opłat i prowizji: tysiące wydane na te wszystkie opłaty, zastanawiam się dlaczego tak późno odeszłem z tego banku, . Oferta kart płatniczych: data ważności dość długa, ale musiałem je wymieniać bo ścierał się pasek magnetyczny i był problem z płaceniem kartą.