~ Tomek • 2011-03-07
Ocena:
Wysokość oprocentowania: przy gotówce którą trzymałem na koncie praktycznie nie zauważyłem że jest oprocentowane. Dostęp internetowy: obsługa konta bardzo łatwa, ale zbyt częste przerwy techniczne w porze nocnej. Obsługa klienta w placówce: w końcu w styczniu wypowiedziałem umowę i zrezygnowałem konta, pieniądze wypłaciłem w kasie, zostawiłem kilka złotych na późniejsze opłaty(tyle ile wyliczył pracownik sklepu). W lutym zobaczyłem na IPKO że konto jest aktywne i muszę dopłacić kilka złotych więc to zrobiłem. W marcu zadzwoniła do mnie Pani i poinformowała mnie że mam znowu kilka złotych do zapłaty za miesiąc luty... Poszedłem do banku, oczywiści moja pracownik nie wziął winy na siebie bo kto to ureguluje, dla spokoju zapłaciłem w kasie te pieniądze i w końcu konto zostało zlikwidowane, przynajmniej mam taką nadzieję. Szkoda tylko że pracownik banku naciągnął mnie na niewielkie ale zawsze straty, w końcu przez kilka lat wydałem w banku na opłaty sporo pieniędzy. Oferta kredytu/ debetu w koncie: miałem kredyt odnawialny i mimo że nie korzystałem to sporo za niego płaciłem. Elastyczność oferty: ???. Wysokość opłat i prowizji: tysiące wydane na te wszystkie opłaty, zastanawiam się dlaczego tak późno odeszłem z tego banku, . Oferta kart płatniczych: data ważności dość długa, ale musiałem je wymieniać bo ścierał się pasek magnetyczny i był problem z płaceniem kartą.
25407