~ Hana • 2011-08-22
Ocena:
Dostęp internetowy: Mam porównanie z Citi Handlowy - PKO BP ma stronę czysta, przejrzysta, zgodna niemal idealnie z wymogami webusability. Bardzo intuicyjne i wszystko pojawia się "zaraz" - wiadomo ska i dokąd "poszły" moje pieniądze. Do konta osobistego mam podpięty kredyt gotówkowy i w tym samym miejscu mogę sprawdzic ile jeszcze zostało do spłaty itp.. Obsługa klienta w placówce: Bardzo miła obsługa. Konsultanci zawsze znajda najlepsze dla mnie rozwiązanie czy to w oddziale głównym w dużym mieście czy oddziale osiedlowym tego miasta - nie agencja(Bydgoszcz).. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Przy wizycie w banku albo telefonicznie informują mnie, że w jakims czasie nabyli do mnie "zaufania", mam regularne wpłaty i wypłaty itp. i moga mi zaproponować zwiększenie debetu na koncie (dwa rodzaje do wyboru tylko różne oprocentowanie - słyszę wyraźnie, że w oprocentowaniu nie ma dużej różnicy - pytam zatem na czym polega róznica - dodatkowy debet jest ustanawiany na różny okres czasu i pobierana jest różna opłata roczna i jeszcze jedno o czym w tej chwili nie pamiętam - podoba mi się jednak to, że mam wyjaśnione wszystko po ludzku, a nie operowanie tylko "bankowym żargonem" :)). Wysokość opłat i prowizji: Jak słyszę, że w innych bankach jest "za darmo", ale... i opłaty roczne i za kartę i za coś jeszcze... to wolę PKO BP i standardowo wiem ile przy wyrównaniu debetu "odciągnie" mi bank na prowadzenie rachunku oraz odsetki ewentualne itp. Prowizja za przelew uważam nie jest oszałamiająca, gdzie robię tych przelewów kilkanaście miesięcznie, karty kodów jednorazowych przychodzą niemal "same" i nie ma pojedynczych za nie opłat itp.. Oferta kart płatniczych: Mam tylko kartę bankomatową/debetową, ale teraz przyszła najnowsza gdzie mogę skorzystać z usługi *Pass ("dotykowa") - niestety sama strona używania karty z chipem nie pozwala na szybkie jak poprzednio korzystanie z bankomatów i terminali płatniczych. No ale to jakby poza tematem :).
25825