~ jolly • 2017-07-28
Ocena:
Trudno się nie zgodzić z niekompetencją. Tylko proszę spojrzeć na ludzi, którzy was obsługują. Znacie ich - najpewniej nie bo zostali zatrudnieni 2-3 m-ce temu. SĄ ZIELONI !!!!!!! I to nie ich wina, że nie wiedzą, że zmianę nazwiska trzeba zrobić w kilku systemach. Nikt im tego nie powiedział, bo ci doświadczeni, albo się zwolnili - nie chcąc pracować w domu wariatów, albo są tak zarobieni, że pilnują tylko własnego nosa, bo na nic więcej nie mają czasu. TO NIE WINA DORADCÓW, ŻE CZEGOŚ NIE WIEDZĄ TYLKO ICH PRZEŁOŻONYCH I WŁADZ BANKU, DLA KTÓRYCH WAŻNIEJSZE OD KLIENTÓW SĄ ODPRAWY, KOLORY NA TABLICACH I WIECZNE PLANOWANIE SPRZEDAŻY. Na rzeczywistą sprzedaż, szkolenie się - kompletnie nie mają czasu. Przez ostatnie 2-3lata pracy w tym banku marzyła mi się taka normalna rozmowa z klientem - nawet tym likwidującym lokatę. NIE UDAŁO SIĘ. DLATEGO PO PRAWIE 20 LATACH ZWOLNIŁAM SIĘ, bo cały czas wierzę, ze w tych wszystkich tabelkach, statystykach, kolorach na tablicach jest człowiek - pracownik, a przede wszystkim czlowiek - klient.
29889