~ prawda • 2018-01-24
Ocena:
Po wielu latach likwiduję konto w PKO BP, raz zostałam oszukania przez tzw. doradcę klienta, która to poprosiła mnie o adres e-mail, jak to dwukrotnie podkreśliła wyłącznie w takim celu, żebym otrzymywała super ważne informacje od banku, było to oczywiste kłamstwo bo wkrótce chciano mnie przymusić do "wpuszczenia" spraw finansowych do internetu, ponieważ nie wyraziłam zgody, tzw. doradca klienta w sposób złośliwy spowodowała, że zestawienie comiesięczne w wersji papierowej jest wysyłane na adres domowy pomimo, że nie jest to opcja obligatoryjna dla klientów banku - tylko jak się okazało dla mnie. Przez lata nie było o tym mowy, nie wspominając już o przymusie, prosiłam o wydruk zestawienia w oddziale i nie było sprawy. Czyli dwa - potraktowanie klienta w sposób oszukańczy, brak profesjonalizmu i przyjaznej postawy. Ten bank ostatnio staje na głowie, żeby zlikwidować obrót gotówki, ale metody jakie stosuje są paskudne. Znam wiele osób które narzekają na ten bank i sporo takich które zrezygnowały z usług PKO BP, dołączę do nich i nie ukrywam, że z radością prędzej czy później poczytam o tym, że z powodu braku klientów zamykają kolejny oddział ....
31809