~ Katarzyna • 2018-05-21
Ocena:
Obsługa działu kredytu hipotecznego w Sandomierzu godna najgorszej krytyki ! Wraz z mężem jesteśmy mlodym małżeństwem, które postanowiła wziąć udział w programie MDM i kupić mieszkanie (listopad). Pani pięknie nam wszystko wytłumaczyla (spelnialismy jak najbardziej wszelkie kryteria) Przynieslismy niezbedne dokumenty, uzupelnialismy wraz z Panią wniosek kredytowy i czekalismy do grudnia bo ponoć to najlepsza pora na skladanie wniosków mdm. Uprzednio juz w listopadzie mieliśmy ze sprzedajacymi podpisaną umowe przedwstepna. Zero kontaktu z obslugujaca nas Pania, sami musielismy dzwonić do niej i pytac o postepy w sprawie, ktorych nie było... (Pani z banku nawet nie sprawdziła zdolnosci kredytowej) Czekaliśmy tak do marca.. obsługująca nadal utrzymywala,ze mamy szanse na dofinansowanie .. trwalo to za długo ! Poszliśmy do innego banku wnioskowalismy o zwykla hipoteke bez mdm.. Zadzwonilismy do Pani z pko aby wykreslila nas z 'listy' oczekujacych na cud dofinansowania.. a ta odpowiedziala DOBRZE, NIE MA PROBLEMU.. DO WIDZENIA.. zero pytań dlaczego ? Zero propozycji na zwykłą hipoteke .. zero wzruszenia.. Tak się u was zabiega i dba o klienta ?! Chętnie podzielę się nazwiskiem obsługującej,aby poniosła konsekwencję swojego traktowania.
33381