~ jack • 2012-07-04
Ocena:
PKO BP na przykładzie oddziału k/Płocka w Sierpcu- pod względem jakości obsługi, kompetencji pracowników, jakości zarządzania przez kadrę kierowniczą oddziałami to najgorsza instytucja finansowa w Polsce, aż ręce opadają!!!!!, przykład oddziału k/płocka w Sierpcu, zero zainteresowania klientem przez bezpośrednią obsługę tzw. pracowników ladowych, w czasie gdy ogromne kolejki przy kasach dosłownie wałęsanie się w/w pracowników po oddziale i oczywiście głupie uśmiechy, klienci odsyłani od stanowiska do stanowiska z powodu niekompetencji obsługi, przy tym arogancja i zwykła głupota!!!!! Przy próbie ubiegania się o kredyt hipoteczny sprzeczne informacje uzyskiwane od tzw. doradców, przy tym również zupełnie inne informacje udzielane przez tzw. dyrektor tego oddziału, w efekcie wprowadzania w błąd, zmiana banku przy staraniu się o ten kredyt. Z własnych obserwacji jak również z informacji otrzymanych od pracownika tego oddziału głównym działaniem tzw. dyrektor oraz kadry kierowniczej w celu zamaskowania swojej niekompetencji, braku umiejętności zarządzania, energia i działania skierowane na walkę pomiędzy szeregowymi pracownikami oddziału. Efekt - totalny bałagan, chaos w oddziale.Nie polecam nikomu tego banku a zwłaszcza oddziału w Sierpcu!!.
5155