PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank beznadziejnie traktuje klientów, nie dotrzymuje zasad, które sam wcześniej narzucił. Rutynowa wizyta w oddziale to dla przeciętnego klienta najczęściej trauma, a zawsze - marnowanie czasu w sztucznie wywoływanej kolejce. Wpłata pieniędzy na własne konto zamieniona została w proceduralną farsę, w której klient musi każdorazowo udowodnić, że miał prawo przynieść swoje pieniądze do banku. Dno i dziesięć metrów mułu.

Komentarze (2)

użytkownik
~ GoskaT  •  2013-07-16
O naszym narodowym banku mogę powiedzieć że jest nowoczesny, spełnia uwarunkowania prawidłowego zabezpieczania e-kont a także informuje o rozwoju nowych usług.
użytkownik
~ nika  •  2013-08-13
Podpisuję się pod ta opinią DUŻYMI LITERAMI. Zmieniłam nazwisko i chciałam uregulować sprawę w banku. Taka prosta rzecz jak zmiana danych na karcie bankomatowej i kredytowej okazała sie dla pracownika oddziału w Białymstoku nie do przeskoczenia. Stałam w kolejce ponad 40 min będąc w 7 miesiącu ciąźy. Po kolejnych 30min załatwiania zmiany w systemie udało się na karcie bankomatowej, zmianę na kredytowej musiałam załatwić w innym okienku... kolejna kolejka.... i jeszcze krzyki Pani, groźby że odeśle mnie z powrotem, że Pan z poprzedniego okienka nie załatwił sprawy do końca. W konsekwencji miałam dość i zamknęłam swoje konta w tym banku. To się nazywa obsługa klienta.... żenada, dno i wodorosty
dodaj komentarz +