~ Zdzisław3 • 2014-07-16
Ocena:
Jestem właśnie po rozmowie / przez infolinię / ze specjalistami \" w czym mogę pomódz?\" / drugi raz w tej samej sprawie w ciągu 2 dni - sprawa dotyczyła niedziałających kilku kanałów, ktore mam aw abonamencie/\r\n\r\nPo 20 min oczekiwania na odebranie telefonu , jeden z tamtejszych \"super pomocnych pracowników\" przez kolejne 20 min sprawdzał pesle, nr karyt CP , potem umowę, i bardzo dziękował za okazaną cierpliwość....,uprzejmie poinformował mnie , że teraz przełączy mnie do działu techicznego, bo tam to już napewno pomogą!\r\n\r\nKolejne kilka minut na słuchaniu koszmarnej melodyjki i tym razem pani Agatka \" w czym mogę pomódz? \" starała się sprawdzić pesele, nr karty CP, warunki umowy,\r\n minęło kolejne 20 min...,\r\n pani Agatka wreszcie odniosła sukces!\r\n Powiedziała abym przez najbliższy czas/ od 20min. do 2godz max. / zostawił włączony dekoder na kanale polsat sport news, a ona ręcznie aktywuje nieaktywne kanały !\r\n\r\nBRAWO !!!\r\n\r\nNie będę opisywał wszystkich głupich tłumaczeń speców \" w czym mogę pomódz\" bo szkoda czasu.\r\n\r\nKontakt z klientem do BANI !!!\r\n\r\n
11037