~ erzetka • 2015-12-11
Ocena:
Nie wiem ,płakać czy smiać się! Posiadam tablet huawei cyfrowego polsatu ,przestał działać dzwiek [ zdarza się] ,jako ,że był na gwarancji ,oddałam do najbliższego punktu cyfrowego polsatu [ tablet był brany w innym punkcie w tym samym miescie ,ale punkt ten już nie istnieje ,został przeniesiony do plusa w tym samym miescie] oczywiscie przyjeli go i wysałali do naprawy ,po kilku dniach wrócil z naprawy i serwis stwierdził ,że naprawa jest niemożliwa ,mają mi w ramach gwarancji wydać nowy.. i tu się zaczyna ,pracownica cyfrowego polsatu stwierdziła ,że tablet nie u nich był kupowany[ żeby było smieszniej to parę miesięcy wczesniej w tym nowym już punkcie zmieniałem umowę ,gdyż dobierałam dodatkowy multiroom ] i muszę zadzwonić na infolinię ,tam mnie umówią z kurierem ,który zabierze nie działający tablet i przywiezie nowy[ ?!?!!!] zadzwoniłam ,tam kompetentna osoba [ na szczescie !] wszystko szybko sprawdziła i stwierdziła że mam ,poinformować w swoim punkcie pracowników ,iż to na nich spada obowiązek wydania mi nowego tabletu[ oczywiscie autoryzowani pracownicy polsatu byli odporni na moje argumenty ] więc ponownie infolinia opwiadanie tej samej histori i następna kompetentna osoba [ miałam szczescie!] stwierdziła że oni żadnych kurierów nie wysyłają itp. pracownicy punktu cyfrowego polsatu są do tego zoobowiązani,musiałam telefoniczne złożyć reklamacje [ na gwarancje!] i mam oczekiwać od 14 -do -30 dni.Sumując muszę czekać kilka tyg. na wynik oczywistej reklamacji [ ?] , strach brać jakikolwiek sprzęt w cyfrowym polsacie,bo jak nie daj boże ,zlikwidują punkt ,w którym był brany to w razie awari sprzętu nie wiadomo ,komu go oddać,pracownicy cyfrowego polsatu albo są laikami [ pomijam ,konsultantów infolini ,którzy jako jedyni byli inteligentni i pomocni w całej tej histori], albo ludzie ,którzy ich szkolą [ ?] lub zatrudniają powinni zmienić pracę.I NA KONIEC ,PRZECIEŻ WYSTARCZYŁ JEDEN TELEFON ,WłASCIWEJ OSOBY Z CYFROWEGO POLSATU,który by poinformował punkt w którym oddałam sprzęt ,co mają zrobić ,ale nie lepiej biurokracja ,reklamacja,dlugie oczekiwanie i pewnie premie swiąteczne za rzetelną prace [ hahaha] .
15113