Polsat Box (Cyfrowy Polsat)

ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

(322 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

322 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie wiem ,płakać czy smiać się! Posiadam tablet huawei cyfrowego polsatu ,przestał działać dzwiek [ zdarza się] ,jako ,że był na gwarancji ,oddałam do najbliższego punktu cyfrowego polsatu [ tablet był brany w innym punkcie w tym samym miescie ,ale punkt ten już nie istnieje ,został przeniesiony do plusa w tym samym miescie] oczywiscie przyjeli go i wysałali do naprawy ,po kilku dniach wrócil z naprawy i serwis stwierdził ,że naprawa jest niemożliwa ,mają mi w ramach gwarancji wydać nowy.. i tu się zaczyna ,pracownica cyfrowego polsatu stwierdziła ,że tablet nie u nich był kupowany[ żeby było smieszniej to parę miesięcy wczesniej w tym nowym już punkcie zmieniałem umowę ,gdyż dobierałam dodatkowy multiroom ] i muszę zadzwonić na infolinię ,tam mnie umówią z kurierem ,który zabierze nie działający tablet i przywiezie nowy[ ?!?!!!] zadzwoniłam ,tam kompetentna osoba [ na szczescie !] wszystko szybko sprawdziła i stwierdziła że mam ,poinformować w swoim punkcie pracowników ,iż to na nich spada obowiązek wydania mi nowego tabletu[ oczywiscie autoryzowani pracownicy polsatu byli odporni na moje argumenty ] więc ponownie infolinia opwiadanie tej samej histori i następna kompetentna osoba [ miałam szczescie!] stwierdziła że oni żadnych kurierów nie wysyłają itp. pracownicy punktu cyfrowego polsatu są do tego zoobowiązani,musiałam telefoniczne złożyć reklamacje [ na gwarancje!] i mam oczekiwać od 14 -do -30 dni.Sumując muszę czekać kilka tyg. na wynik oczywistej reklamacji [ ?] , strach brać jakikolwiek sprzęt w cyfrowym polsacie,bo jak nie daj boże ,zlikwidują punkt ,w którym był brany to w razie awari sprzętu nie wiadomo ,komu go oddać,pracownicy cyfrowego polsatu albo są laikami [ pomijam ,konsultantów infolini ,którzy jako jedyni byli inteligentni i pomocni w całej tej histori], albo ludzie ,którzy ich szkolą [ ?] lub zatrudniają powinni zmienić pracę.I NA KONIEC ,PRZECIEŻ WYSTARCZYŁ JEDEN TELEFON ,WłASCIWEJ OSOBY Z CYFROWEGO POLSATU,który by poinformował punkt w którym oddałam sprzęt ,co mają zrobić ,ale nie lepiej biurokracja ,reklamacja,dlugie oczekiwanie i pewnie premie swiąteczne za rzetelną prace [ hahaha] .