~ Ruda • 2019-09-10
Ocena:
STANOWCZO NIE Polecam! Place za nic! Najpierw za
przychodziły rachunki na wyższą kwotę, niż powinny - Okazało się, że nie wyłączono nam na czas dodatkowych usług, choć z nich zrezygnowaliśmy. Po drugie - mimo, że zdecydowaliśmy się na pełen pakiet filmowy i sportowy, to przez pierwsze 2 miesiące mieliśmy tylko podstawowe kanały, a wszystkie dodatkowe były zablokowane... Kiedy w końcu zadzwoniliśmy do biura obsługi klienta, okazało się, że faktycznie - nastąpiła "pomyłka" i włączono nam tylko pakiet podstawowy! Ale płaciliśmy za pełen! Różnicy w cenie nigdy nam nie wyrównano. Potem męczono nas wezwaniami do uregulowania rachunku, który dawno był zapłacony! Dopiero podczas rozmowy telefonicznej, konsultant z wielkim zaskoczeniem "odkrył", że płatność rzeczywiście wpłynęła! Po czwarte - kiedy pada deszcz obraz zaczyna się zacinać lub w ogóle nie działa! Czasem przez kilka dni! Dużo osób ma ten sam problem, a polsat twierdzi, że zakłócenia oznaczają, że antena zamontowana została niestarannie i nieprecyzyjnie. Wynika więc, że połowa Polski ma źle zamontowane anteny! Obsługa klienta to już w ogóle kpina! Chamstwo i arogancja konsultantow to standard! Moja cierpliwość się powoli kończy, marzę o tym by walnąć im tym dekoderem na stół i odliczam dni do końca umowy...
41867