~ MALWINA • 2012-10-18
Ocena:
CP to poprostu PORAZKA!!!!!!!Podpisujac umowe w punkcie sprzedazy zostalam bardzo milo obsluzona niestety gdy zaczelam miec klopot z dekoderem juz tak milo nie bylo ,przy przeprowadzce dekoder ulegl uszkodzeniu ,gdy zanioslam go do punktu okazalo sie ze uszkodzony dekoder nie nadaje sie do naprawy (opinie wydal pan ktory tylko rzucil okiem na dekoder ktory z zewnatrz byl w idealnym stanie) i stwierdzil ze na swoj koszt musze kupic nowy ktory kosztuje 400 zl po zrobieniu malej afery i ciaglym dzwonieniu do obslugi klienta w koncu otrzymalam dekoder zastepczy i tu zaczelo sie dopiero!!!!!co miesiac mam blokowany sygnal i nie mam telewizji i co miesiac musze dzwonic do obslugi klienta lub do punktu zeby mi sygnal ponowiono ,czasami nie mam telewizji caly tydz nie wspomne o wydzwanianiu na ta glupia infolinie gdzie te panie sa mile az sie zygac chce a druga sprawa to koszty gdzyz mieszkam za granica ,po wielokrotnych awanturach poprostu odpuscilam bo szkoda moich nerwow martwie sie tym ze gdy zerwe umowe i zaplace kare umowna to oni dalej beda mnie gnebic .NIE POLECAM!!!!!!
6589