~ EB. • 2011-12-30
Ocena:
AIG Bank wedlug mnie i nie tylko uwazam,ze nie spelnia oczekiwan i wirygodnosci umowy,nie tylko y.pisanej,ale i uzgadnianej z klientem.od roku 2009 splacam u nich kredyt,ktory probowalam wielokrotnie na kilka miesiecy przedluzyc ,ale jednoczesnie splacac mniejsze raty ,spowodu mojej ciezkiej choroby,ktora grozila mi bardzo powaznym kalectwem i to spowodowane przez lekarzy,Sama na wlasna reke zaczelam placic mniejsze raty co miesiac iz pracownicy z AIG Bank sami powiadomili mnie,ze ustalaja rate wysokosci 116,zl rata byla pomniejszona o 200 zlotych jednak ja osobiscie co miesiac placilam 210 zl,iz zalezalo mi na splacaniu rat a jednoczesnie na ratowaniu siebie i mojego zycia leki sa moje bardzo drogi,wyjasnialam wielokrotnie oplacam nadal ubezpieczenie kredytu , Pracownicy po wielu przeprowadzonych rozmow ze mna wyjasnili mi,ze musza mi naliczac odsetki karne i wysylac upomnienia,gdyz taki maja system i za kazde spoznienie kierowac sprawe do rejestru BIK.Prosilam o adres do szefostwa w/wym Banku w poszukiwaniach po Wroclawiu nie bylo z kim rozmawiac,a pracownicy nie przebywaja za biurkiem tylko gdzies wychodza z ukrycia ,akiedy prosilam by napisali mi wydruk harmonogramu splat kredytu, wypisuja jakies dwa slowa dlugopisem na swistku papieru. Po czym kieruja klienta do oddzialu w Opolu, gdzie i tutaj sa pracownicy, a przedewszystkim kierowniczka tego oddzialu w brudnych uniformach i ordynarnych odzywkach,ze jak sie nie ma pieniedzy to sie kredytow nie bierze,a zadnych zaswiadczen wydawac i aneksow do umow nie bedzie, bo czegos takiego w tym banku nie ma . Kiedy splacilam karne odsetki i zalegla rate ,ktora nie powinna byc zalegla wyjasniono mi,ze rozliczenie naplaconych i obnizonych rat przez pracownikow bedzie po splacie calosci kredytu. Nikt nie bierze pod uwage sytuacji trudnej,zyciowej,ze petent jest osoba samotna i lezy w szpitalu w ciezkim stabie i nie ma mozliwosci dotrzec do telefonu,czy tym bardziej do internetu,by wyjasnic cala sytuacje,a przelozonych w tym Banku nikt nigdy nie uswiadczy. Ubezpieczenia sa do placenia przez klienta,ale nie do zwrotu ani tez pomocy klientowi. Jest to najbardziej obrzydliwy Bankjaki tylko moglam w zyciu spotkac. Jeszcz nigdy tak bardzo nie nawidzilam ludzi w Bankach jak TYch z AIG Obecnie Santanders. Uwazam ich za ludzi niekompetentnych niedoksztalconych,braku kultury, Braku CALKOWITEGO KULTURY BANKOWCA I DOBRYCH OBYCZAJOW BANKOWYCH ISTNIEJACYCH w Calym systemie jaki dotychczas mialam kontakt w moim zyciu. NIE DAJ BOZE WIECEJ TAKICH BANKOW JAK AIG& SANTANDER CONSUMER BANK, a oddzial w OPOLU juz dawno powinnien zniknac wraz z calym ich ztrudnionymi pracownikami.
3742