~ Monika Grodecka • 2014-04-05
Ocena:
Skok stefczyka naliczył mi opłaty za konto, kartę i jakieś ubezpieczenie wstecz za ponad 2 lata, mimo że w dotychczasowych podsumowaniach rocznych była informacja, że saldo na rachunku 0 zł. Pracownicy oddziału potwierdzali mi, że dokąd nie będzie operacji na rachunku, opłat nie będzie, a z konta w ogóle nie korzystałam. Proces reklamacyjny to kpina - czeka się grubo ponad miesiąc na odpowiedź nad którą nie wiadomo czy śmiać się czy płakać - dwie strony bełkotu skopiowanego z formatki i może z 4 linijki czegoś konkretnego. Oczywiście negatywne rozpatrzenie. Nie rozumiem jakim prawem, skoro potwierdzali podsumowaniami rocznymi, że nie mam żadnego zadłużenia. Większość kwestii z pisma tych niewygodnych pominęli. Infolinia nie istnieje - z każdą drobnostką trzeba lecieć do oddziału, gdzie swoją drogą jest taka rotacja pracowników, że poziom ich wiedzy fatalny. Zupełnie nie poważna firma. Także unikajcie stefczyka jak ognia. Obsługa posprzedażowa praktycznie nie istnieje. Liczy się tylko zwerbowanie naiwnego klienta. A później robią co chcą.
10297