~ Alicja • 2016-03-07
Ocena:
Mam bardzo negatywną opinię o tym banku. Długo czasu pracowałam w windykacji, więc wiem, że jest to bank drogi i wyjątkowo mocno działający na niekorzyść klienta. Tylko patrzą gdzie wrobić ludzi i zarobić przez ich nieuwagę /albo niestety często i głupotę/. Do rat za produkty dołączają na siłę kartę kredytową, co można wyczytać z umowy, ale na tym kończy się ta jawna część pisma. Problemy z aktywną kartą, której się nie aktywowało i nawet na oczy nie widziało, naliczanie za nią odsetek i informowanie o tym już po kilku latach przez windykację /czyli kolejne koszty/. Niekompetentni konsultanci telefoniczni, którzy dodatkowo nie potrafią albo nie chcą /czyt.nie pozwala im się/ wytłumaczyć spraw prosto i zwięźle. Kontakt z bankiem trudny, na odpowiedzi czeka się bardzo długo. Do tego mało placówek. Moja rada jest jedna- czytać umowy, nawet jeśli miałoby to w sklepie zająć godzinę i o szczegóły pytać od razu, poza tym przy kontakcie telefonicznym nagrywać rozmowy, a pisma wysyłać poleconym z potwierdzeniem odbioru, kopię zachowując dla siebie. Do tego jeśli są jakieś wątpliwości- nie korzystać albo rozwiać je PRZED podpisaniem umowy, a nie liczyć na odstąpienia.
15799