~ kasia • 2012-08-09
Ocena:
No dobrze teraz ja... Jestem jeszcze przed podpisaniem umowy z Sygma. Ogólnie czuję się lekko przerażona negatywnymi komentarzami, ale... marzy mi się ekspres do kawy, a sklep internetowy proponuje korzystny kredyt 0%. Na tym etapie nie zauważyłam żadnych, najmniejszych problemów. Jeszcze tego samego dnia otrzymałam wstępną zgodę na uzyskanie kredytu. Kolejnego - wysłano mi umowę i regulamin. Dzwonił pracownik z pytaniem, czy wszystko jasne. Mój mąż - prawnik, nauczył mnie, żeby dokładnie czytać tego rodzaju pisma. Wtedy jeszcze nie byłam gotowa (to mimo wszystko trochę zajmuje, wymaga skupienia!!!) W trakcie zapoznawanie się z dokumentami wątpliwości zapisałam na kartce papieru i zadzwoniłam na podany w e-mailu telefon. Nie było problemu z połączeniem, konsultantka przesympatyczna, wszystko wytłumaczyła. Nie mam pojęcia jaką korzyść będzie miał ze mnie bank ponieważ - zrezygnowałam z ubezpieczenia jednego i drugiego; oraz zaznaczyłam opcję rezygnacji z karty kredytowej, ale to w końcu ich sprawa. Dziś wysyłam wymagane papiery i czekam na ostateczny wynik.\r\nA teraz, co budziło moje wątpliwości: W umowie:\r\n1. rata ma wpłynąć 5 dnia każdego miesiąca (co jeśli ten dzień jest świętem, dniem wolnym od pracy?) ? a podobno oznacza to, że DO tego dnia pieniądze muszą być zaksięgowane na przynależnykm koncie\r\n2. czy rzeczywiście muszę otrzymać limit i kartę MasterCard? w umowie istnieje możliwość rezygnacji z tej karty, jeśli już jesteś jej posiadaczem ? ale ja nie jestem i być nie chcę, skreśliłam to, co niepotrzebne (czyli \"gdyż posiada już Kartę MasterCard\"), konsultantka powiedziała, że OK; mamy jeszcze opcję odstąpienia od Limitu i Karty w terminie do 14 dni od jej otrzymania, jakby co?.\r\n3. uwaga!!! bo mimo, że na samym wstępie podziękowałam za jedno ubezpieczenie, pojawiła się opcja drugiego!!! można przeoczyć jeśli się niedokładnie czyta; nie byłam zainteresowana i zaznaczyłam opcję rezygnację z tego luksusu\r\n4. Umowa sugeruje, że możemy się spodziewać 2 nr kont, na które mamy wpłacać pieniądze ? pierwsze to ogólne, póki się nie otrzyma indywidualnego; ale?. na forach ludzie piszą, że czasem ich wpłaty ?giną,? wtedy pracownik Sygma dzwoni i informuje o braku zaksięgowanych pieniędzy? Podobno, żeby się przed tym ustrzec, jeszcze przed upłynięciem terminu pierwszej spłaty raty można zadzwonić do Biura Obsługi Klienta i poprosić o wygenerowanie indywidualnego nr konta, na które będziemy wpłacać wszystkie nasze zobowiązania. Ja mam właśnie zamiar tak zrobić.\r\n5. chciałam się dowiedzieć, czy w lubelskim oddziale banku można wpłacać pieniądze, miałabym od razu pokwitowanie? Niestety nie ponieważ Sygma, mimo, iż z nazwy jest bankiem nie pobiera w swoich placówkach pieniędzy od klientów!!!! Trochę to dla mnie dziwne?.ale?. jestem otwarta na nowości i z wiatrakami walczyć nie będę?\r\nTo tyle na razie?. Dam znać, jak się sprawy potoczą. \r\nMoże nie będzie tak źle....\r\n
5593