Sygma Bank

Adres korespondencyjny:

Sygma Bank Polska S.A. ul. Suwak 3 02-676 Warszawa

Infolinia Sygma Banku:
801 100 600
22 201 37 00

(205 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

205 Opinie

użytkownik
Ocena:
No dobrze teraz ja... Jestem jeszcze przed podpisaniem umowy z Sygma. Ogólnie czuję się lekko przerażona negatywnymi komentarzami, ale... marzy mi się ekspres do kawy, a sklep internetowy proponuje korzystny kredyt 0%. Na tym etapie nie zauważyłam żadnych, najmniejszych problemów. Jeszcze tego samego dnia otrzymałam wstępną zgodę na uzyskanie kredytu. Kolejnego - wysłano mi umowę i regulamin. Dzwonił pracownik z pytaniem, czy wszystko jasne. Mój mąż - prawnik, nauczył mnie, żeby dokładnie czytać tego rodzaju pisma. Wtedy jeszcze nie byłam gotowa (to mimo wszystko trochę zajmuje, wymaga skupienia!!!) W trakcie zapoznawanie się z dokumentami wątpliwości zapisałam na kartce papieru i zadzwoniłam na podany w e-mailu telefon. Nie było problemu z połączeniem, konsultantka przesympatyczna, wszystko wytłumaczyła. Nie mam pojęcia jaką korzyść będzie miał ze mnie bank ponieważ - zrezygnowałam z ubezpieczenia jednego i drugiego; oraz zaznaczyłam opcję rezygnacji z karty kredytowej, ale to w końcu ich sprawa. Dziś wysyłam wymagane papiery i czekam na ostateczny wynik.\r\nA teraz, co budziło moje wątpliwości: W umowie:\r\n1. rata ma wpłynąć 5 dnia każdego miesiąca (co jeśli ten dzień jest świętem, dniem wolnym od pracy?) ? a podobno oznacza to, że DO tego dnia pieniądze muszą być zaksięgowane na przynależnykm koncie\r\n2. czy rzeczywiście muszę otrzymać limit i kartę MasterCard? w umowie istnieje możliwość rezygnacji z tej karty, jeśli już jesteś jej posiadaczem ? ale ja nie jestem i być nie chcę, skreśliłam to, co niepotrzebne (czyli \"gdyż posiada już Kartę MasterCard\"), konsultantka powiedziała, że OK; mamy jeszcze opcję odstąpienia od Limitu i Karty w terminie do 14 dni od jej otrzymania, jakby co?.\r\n3. uwaga!!! bo mimo, że na samym wstępie podziękowałam za jedno ubezpieczenie, pojawiła się opcja drugiego!!! można przeoczyć jeśli się niedokładnie czyta; nie byłam zainteresowana i zaznaczyłam opcję rezygnację z tego luksusu\r\n4. Umowa sugeruje, że możemy się spodziewać 2 nr kont, na które mamy wpłacać pieniądze ? pierwsze to ogólne, póki się nie otrzyma indywidualnego; ale?. na forach ludzie piszą, że czasem ich wpłaty ?giną,? wtedy pracownik Sygma dzwoni i informuje o braku zaksięgowanych pieniędzy? Podobno, żeby się przed tym ustrzec, jeszcze przed upłynięciem terminu pierwszej spłaty raty można zadzwonić do Biura Obsługi Klienta i poprosić o wygenerowanie indywidualnego nr konta, na które będziemy wpłacać wszystkie nasze zobowiązania. Ja mam właśnie zamiar tak zrobić.\r\n5. chciałam się dowiedzieć, czy w lubelskim oddziale banku można wpłacać pieniądze, miałabym od razu pokwitowanie? Niestety nie ponieważ Sygma, mimo, iż z nazwy jest bankiem nie pobiera w swoich placówkach pieniędzy od klientów!!!! Trochę to dla mnie dziwne?.ale?. jestem otwarta na nowości i z wiatrakami walczyć nie będę?\r\nTo tyle na razie?. Dam znać, jak się sprawy potoczą. \r\nMoże nie będzie tak źle....\r\n