Sygma Bank

Adres korespondencyjny:

Sygma Bank Polska S.A. ul. Suwak 3 02-676 Warszawa

Infolinia Sygma Banku:
801 100 600
22 201 37 00

(205 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

205 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam. Brałem kilka kredytów w Sygma bank i było dobrze ale ostatni mój kredyt to katastrofa, wyjaśnię dlaczego. Wziąłem na raty laptopa w sklepie EURO RTV AGD, była promocja 6 rat bez odsetek. Ostatnią ratę chciałem wpłacić w wymaganym dniu wpłaty w EURO RTV AGD czyli w sklepie w którym brałem kredyt bo te sklepy przelewały bezpośrednio do Sygma w czasie rzeczywisty. Ostatnią ratę miałem wpłacić w piątek 20 kwietnia tego roku. Udałem się do sklepu ok.godz. 17 a oni mówią , ze nie mają połączenia bo serwer nie działa i nie mogę dokonać wpłaty. Poszedłem jeszcze o godz. 20 i niestety ta sama sytuacja. Postanowiłem dokonać wpłaty w dniu nastepnym czyli dzień po termini a ostatecznie zaksiegowano te wpłatę w poniedziałek. Obecnie naliczyli mi już ponad 600 zł do płacenia bo twierdza, że takie ponieśli straty z powodu trzech dni opóźnienia. Wydzwaniają wysyłają pisma jak bym miał ze sto tysiecy kredytu. Moja rada jak macie podpisać z Sygma to poszukajcie innego banku kredytującego. Uważam, ze przez takie postępowanie wiecej straca niż zyskaja. Oddaję sprawę do rzecznika spraw konsumenta zobaczymy jak uzasadnią, że z powodu trzech dni poniesli takie straty. Wiadomo, że muszę sie z nimi rozliczyć ale uważam, że coś się źle u nich dzieje bo zrobili się niemili i pazerni.

Komentarze (1)

użytkownik
~ Monika  •  2014-09-30
Nie wierzę w taki bzdury. Odsetki karne regulowane są zgodnie z umową a ich maksymalna wysokość narzucona odgórnie przez ustawodawcę. Natomiast do obowiązków klienta należy terminowa spłata. Dzień spłaty to data księgowania środków co trwa 1-2-3 dni zgodnie z umową - wystarczy czytać. Bank ma obowiązek udostępnić wszelkie dane do spłaty (w umowie), nie ma natomiast obowiązku udostępniać punktów/miejsc spłaty gdzie środki księgowane są "od ręki" lub bez dodatkowych opłat. Jeśli takowe udostępnia jest to dobra wola banku. Pracownicy Euro Rtv Agd nie są pracownikami banku /jeśli mają problem techniczny nie jest to problem związany z systemem jakiegokolwiek banku.
dodaj komentarz +