T-Mobile Usługi Bankowe

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
fax: +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank S.A. Oddział T-Mobile Usługi Bankowe
ul. Domaniewska 52
02-672 Warszawa

Infolinia T-Mobile Usługi Bankowe:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
19 506
12 370 71 00

Z zagranicy:
+48 12 19 506
+48 (12) 370 71 00

(21 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Opinie o T-Mobile Usługi Bankowe

użytkownik
~   •  2013-05-09
Wysokość oprocentowania: niezle, teraz jest 5%. Dostęp internetowy: rewelacyjny jak na bank internetowy przystalo. Elastyczność oferty: tutaj mozna cos porpawic. Możliwość negocjacji oferty: nie za bardzo ale przy wiekszych kwotach jest taka opcja... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Efpek  •  2013-03-15
Lepiej od innych. Dostęp internetowy: Rewelacja. Choć jest parę błędów (brak zdefiniowania zlecenia stałego co 2 miesiące) Stan na marzec 2013. Obsługa klienta w placówce: Nie korzystam. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie korzystam. Elastyczność... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Janusz  •  2012-10-21
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie 0,1% to według mnie zawracanie głowy i mącenie w mózgach. Myślę, że bank albo daje sensowne oprocentowanie na koncie osobistym albo rezygnuje całkowicie z oprocentowania na rzecz innych profitów.. Dostęp int... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ MP  •  2012-10-07
Dostęp internetowy: Super. Wysokość oprocentowania: całkiem nieźle- chociaż mogło by być jeszcze lepiej.. Minimum formalności: jak posiada się ROR, założenie konta oszczędnościowego trwa dosłownie chwilkę :). Wysokość opłat i prowizji: jak nie kor... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ MP  •  2012-10-07
Wysokość oprocentowania: tak jak w każdym innym banku oprocentowanie ROR symboliczne. Dostęp internetowy: Super. Obsługa klienta w placówce: Obsługa bardzo wygodna za pomocą np. chat, rozmowy, itp... Wysokość opłat i prowizji: brak opłat za prowad... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ saska7  •  2012-10-03
Dostęp internetowy: MASAKRA. Przelałąm srodki z innego banku aby zalozyc lokate w Aliorze - ale przy ostatnim kroku robienia lokaty wyskakuje 'fatal error'. Na infolinii nie potrafią pomoc. Beznadziejny system. Wczesniej poinformowano mnie ze na... zobacz całą opinię »