~ gudii1979 • 2017-04-09
Ocena:
W dniu 09-04-2017 ok.godziny 17:00 stwierdziłem brak internetu mimo,że mam w ofercie u Państwa 10 GB.U konkurencji jak miałem numer czyli w Virgin Mobile miałem 4 GB internetu i nigdy mi się nie kończył a tak samo używałem.Chciałem do Państwa zadzwonić do BOK pod numer 602960200,ale nie jest to możliwe.Jesteście najtańszą ale i najgorszą siecią na rynku.To jest skandal,aby nie można się było dodzwonić od godziny 17:00 do 23 z minutami.Podczas pisania tej reklamacji również czekam na połączenie.Internetowe biuro obsługi nie działa nie można nic sprawdzić i napisać.Informacje takie jak adres email do Państwa jest trudno dostępny na stronie.Straciłem sporo cennego czasu,aby z Państwem się skontaktować. Kto mi za to zapłaci lub zrekompensuje nerwy i stratę czasu?Powinniście więcej pracowników zatrudniać i lepiej ich traktować skoro są braki w ludziach lub nie wywijać numerów różnych Klientom,aby nie musieli tak intensywnie do was dzwonić.Nawet jeśli się okaże że faktycznie mi się internet skończył i wina nie leży po stronie Państwa to i tak jesteście winni tego,że fundujecie ludziom kradzież cennego czasu i nerwy przez to,że nie można się do was dodzwonić przez tyle godzin,że nic nie działa na koncie klienta.Oczekuję wyjaśnień w tej sprawie.Zamierzam dać rozgłos sprawie,aby ludzie uciekali od was i nie przenosili numerów bo zafundują sobie stratę czasu i dużo nerwów.Poza portalami społecznościowymi jest jeszcze taka strona jak Jakość Obsługi też tam dam rozgłos jak działa obsługa TMobile,która ma Klienta gdzieś.Klient powinien bez problemu się dodzwonić i zapytać o powód np.braku internetu.Gdyby mieli Państwo dużo lepszą nawigację na stronie to o ile byłoby to możliwe zalogowałbym się z telefonu na konto T-Mobile aby sprawdzić stan pakietu internetowego.Bardzo żałuję,że numer przeniosłem do T-Mobile.Wniosek z tego taki,że wolę więcej innemu operatorowi zapłacić,ale mieć pewność jakości usług i szybkiego dodzwonienia się do obsługi w razie potrzeby.Kończąc pisanie tej reklamacji mija 20 minut i dalej brak połączenia z konsultantem.
28585