T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
W dniu 09-04-2017 ok.godziny 17:00 stwierdziłem brak internetu mimo,że mam w ofercie u Państwa 10 GB.U konkurencji jak miałem numer czyli w Virgin Mobile miałem 4 GB internetu i nigdy mi się nie kończył a tak samo używałem.Chciałem do Państwa zadzwonić do BOK pod numer 602960200,ale nie jest to możliwe.Jesteście najtańszą ale i najgorszą siecią na rynku.To jest skandal,aby nie można się było dodzwonić od godziny 17:00 do 23 z minutami.Podczas pisania tej reklamacji również czekam na połączenie.Internetowe biuro obsługi nie działa nie można nic sprawdzić i napisać.Informacje takie jak adres email do Państwa jest trudno dostępny na stronie.Straciłem sporo cennego czasu,aby z Państwem się skontaktować. Kto mi za to zapłaci lub zrekompensuje nerwy i stratę czasu?Powinniście więcej pracowników zatrudniać i lepiej ich traktować skoro są braki w ludziach lub nie wywijać numerów różnych Klientom,aby nie musieli tak intensywnie do was dzwonić.Nawet jeśli się okaże że faktycznie mi się internet skończył i wina nie leży po stronie Państwa to i tak jesteście winni tego,że fundujecie ludziom kradzież cennego czasu i nerwy przez to,że nie można się do was dodzwonić przez tyle godzin,że nic nie działa na koncie klienta.Oczekuję wyjaśnień w tej sprawie.Zamierzam dać rozgłos sprawie,aby ludzie uciekali od was i nie przenosili numerów bo zafundują sobie stratę czasu i dużo nerwów.Poza portalami społecznościowymi jest jeszcze taka strona jak Jakość Obsługi też tam dam rozgłos jak działa obsługa TMobile,która ma Klienta gdzieś.Klient powinien bez problemu się dodzwonić i zapytać o powód np.braku internetu.Gdyby mieli Państwo dużo lepszą nawigację na stronie to o ile byłoby to możliwe zalogowałbym się z telefonu na konto T-Mobile aby sprawdzić stan pakietu internetowego.Bardzo żałuję,że numer przeniosłem do T-Mobile.Wniosek z tego taki,że wolę więcej innemu operatorowi zapłacić,ale mieć pewność jakości usług i szybkiego dodzwonienia się do obsługi w razie potrzeby.Kończąc pisanie tej reklamacji mija 20 minut i dalej brak połączenia z konsultantem.