T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zdaję sobie sprawę z tego, że w takich miejscach jak to udzielają się głównie krytycy, ale to nie powstrzymuje mnie przed wyrażeniem opinii, która może innych uchroni przed nieprzyjemnościami. Na początek opis dosyć banalnej sytuacji - przedłużenie i małe zmiany w umowie na dostawę internetu mobilnego skutkują błędnie wystawioną fakturą. Interwencja na infolinii i uzgodnienie - faktura jest błędna, wystawiona będzie korekta, nie wiadomo ile za dany okres rozliczeniowy w rzeczywistości trzeba zapłacić, więc doradca proponuje - zamrażam płatność na miesiąc, w kolejnym okresie rozliczeniowym będzie płatność za dwa miesiące. Spokojnie czekam i ..... po trzech tygodniach na ekranie komputerów w moim domu pojawia się monit - nie zapłaciłeś za fakturę, zrób to teraz, albo za trzy dni odcinamy internet. Żona pyta się, czy zbankrutowałem skoro nawet osiemdziesięciu kilku złotych nie mam? A może to już początki starczej demencji?Tego samego dnia przychodzi faktura korygująca z inną kwotą należności niż była we wspomnianym ostrzeżeniu. Kolejna rozmowa z infolinią i mały szok - kwotę do zapłaty powinienem sobie sam wyliczyć na podstawie odejmowania kwot z obu faktur, a ustalenie o zamrożeniu płatności są g**o warte i nie wiadomo dlaczego zostało mi zaproponowane. Potem kolejny szok - na fakturze za następny okres rozliczeniowy są karne odsetki za okres zamrożenia płatności. Teraz wysyłam reklamację do zarządu T-Mobile (bo na infolinii nie można skontaktować się z nikim poza doradcami). Dzisiaj dostałem odpowiedź i tu jest największy szok. Z odpowiedzi wynika bowiem, że w T-Mobile zamrożenie płatności nie wstrzymuje płatności, za okres zamrożenia naliczane są karne odsetki, faktury korygujące bez wyliczonej nowej kwoty do zapłaty to standard, a samopoczucie klienta to dla firmy jakaś abstrakcja. Tak więc drogi internauto - zamiast wylewać swoje żale w Sieci, przed podpisaniem umowy z T-Mobile kup sobie młotek i walnij się w głupi łeb. Chyba, że lubisz, gdy z byle powodu traktują cię jak oszusta chcącego wyłudzić bezpłatne usługi. Chyba, że lubisz firmy, które wykorzystają każdą okazję, by wyrwać ci nawet 1 grosz (tyle wyniosły karne odsetki za okres zamrożenia płatności). Chyba, że lubisz doradców partaczy i zarząd mający pojedynczego klienta głęboko w ... poważaniu. Wtedy polecam T-Mobile.