~ Nika • 2017-09-24
Ocena:
Omijajcie szerokim łukiem! Dwa razy anulowali zamówienie z niewiadomych przyczyn. Dodatkowo tam nie wie o co chodzi, trudno się czegokolwiek dowiedzieć. Najgorsza obsługa klienta z jaką się kiedykolwiek spotkałam! Bardzo nieuprzejmy facet z drwiącym uśmieszkiem ciągle pytał czy na pewno złożyłam zamówienie i czy na pewno w tym salonie i właściwie dlaczego chcę odebrać w salonie, a nie od kuriera (czy przy płatności kartą też pytacie klientów dlaczego właściwie nie chcą płacić gotówką?). Na każdym kroku próbował mi udowodnić, że nie wiem o czym mówię, mimo,że sam nie znał dokładnie oferty. Pierwszy raz spotykam się z tak protekcjonalnym i, szczerze mówiąc, bezczelnym potraktowaniem przez sprzedawcę (który teoretycznie jest tam,żeby pomóc klientowi!). Nie polecam, można sobie tylko zszargać nerwy i stracić czas. Ja już nigdy nic u nich nie zamówię i będę ostrzegać wszystkich znajomych!
30479