~ mal • 2012-08-27
Ocena:
Obsługa klienta fatalna, mimo, ze jestem w tej sieci kilka ładnych lat, a telefony mam zarejestrowane na firmę i płacę potężne rachunki, to własnie potraktowano mnie chamsko, bo domagałam się lepszej oferty jako długoletni abonent. Chamstwo, bezczelnosć, traktowanie z góry jest nie do przyjecia, bo to ja płace pieniądze. Ponadto mam wrażenie, że płace zbyt wygórowane rachunki i moj błąd, ze dopiero teraz zaczełam sie nad tym zastanawiac. Własnie zrezygnowałam z tel. stacjonarnego i internetu, ktory po przejsciu Ery na T mobile jest bezuzyteczny. Sygnał zanika non stop, a same telefony zaczely mi rozłączac rozmowy. Dodatkowo szczytem bezczelnosci są "ankiety aktualizujące", w ktorych pani pyta o ilosc pracownikow w mojej firmie w celu przygotowania lepszej oferty, tylko ciekawe dla kogo lepszej? chyba po to zebym sie juz nie doliczyla tego za co płace. Przechodze do konkurencji wraz z moimi pracownikami.
5801