T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
w sieci era, czyli poprzednika t-mobile mam obecnie dwa numery, z czego jeden od ponad 15 lat, drugi od 8. nigdy nie narzekałam bo problemy zdarzały się sporadycznie. przez te 15 lat każdy rachunek był zapłacony o czasie, jeśli nie był to było to dosłownie kilka dni przez niedopatrzenie i od razu regulowane. miarka się przebrała kiedy zbliżał się termin końca umowy. oczywiście dostałam 'specjalną ofertę, tylko dla mnie' którą parę dni wcześniej przeczytałam na stronie internetowej w zakładce 'chcę nowy numer'. nie wiem, czy pani z obsługi robiła idiotkę ze mnie czy z siebie? jedyną 'ulgą' za to, że jestem stałym klientem była zniżka na telefon 250zł przy podpisywaniu aneksu - kiedy era zmieniła nazwę, punkty era-premia zostały zlikwidowane i wszelakie zniżki także. niekompetencja konsultantów i serwisantów, o której można pisać epopeje to druga rzecz. trzecią jest zwyczajne oszukiwanie klientów. 2 lata temu podpisując umowę, pan sprzedawca wcisnął mi ubezpieczenie którego nie chciałam, ale zapewnił mnie, że w każdej chwili mogę z niego zrezygnować. jak okazało się, że telefon który ubezpieczyłam, nie nadaje się do użytku, wtedy już zrezygnować nie mogłam. 'musiałam źle zrozumieć' kiedy pan mnie zapewniał, że mogę zrezygnować w KAŻDEJ chwili. tydzień temu, dokładnie miesiąc przed końcem umowy, przeszłam się do salonu i zapytałam czy mogę wyłączyć tę usługę, ponieważ minęły 24 miesiące od podpisania aneksu. pani w salonie powiedziała mi, że NIE ponieważ obowiązuje ona do dnia podpisania nowego aneksu/rozwiązania umowy. poradziła mi również abym poszła na policję, zgłosiła kradzież telefonu który leży w szufladzie od dwóch lat i wtedy dostanę nowy. tydzień po zaistniałej sytuacji, poszłam do tego samego salonu, (niestety inna konsultantka). okazało się, że usługa ubezpieczenia została zdjęta z mojego konta ponieważ minęła data podpisania aneksu. nie wiem kto i z jakich powodów zatrudnia tak niekompetentnych ludzi, natomiast jestem przekonana, że z dniem końca umowy uciekam gdziekolwiek, byle dalej od tych niekompetentnych złodziei.