~ lulu • 2012-09-22
Ocena:
Od początku jestem (Era, teraz T-mobile) u tego operatora. Nie wiem - jakieś będzie ze dwadzieścia lat. Zamówiłem Blueconect do laptopa. Przez rok używania - jakość pracy conect\'a stale spadała. Rzuciłem to g*wno do szuflady i przez pół roku nie używałem nawet przez sekundę. Teraz zadzwoniłem do BOK, że chcę zrezygnować z tej usługi (płacę niepotrzebnie ponad stówę miesięcznie) - to powiedzieli, że naliczą karę umowną. Sprawdzałem tę karę. W salonie powiedzieli, że około 500 zł. Telefonicznie na hotline - że 900 zł. Drugi raz telefonicznie na hotline (dzień później u innego konsultanta), że 700 zł. Mam umowę do lutego, więc jeszcze 5 miesięcy, więc zapłacę za ten zasr*y blueconnect jeszcze jakieś sześć stów. I cześć pieśni! przechodzę do innego operatora.
6121