T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Szanowni \"niezadowoleni\"! Dawna ERA a teraz T-MOBILE to naprawnie prężnie rozwijająca się sieć. Era działała tylko lokalnie, a teraz możemy rozmawiać tanio w roamingu, głównie w UE co bardzo korzystnie wpływa na na oczekiwania wielu klientów. Zgadzam się z waszą opinią dotyczącą bardzo uciążliwego kontaktu z biurem obsługi klienta ponieważ trwa to długo i nie zawsze udaje się trafić we właściwy temat. Takie wydłużone menu pozwala nam uzyskać informację bezpłatną bez łączenia się z niekompetentnymi konsultantami, którzy dorabiając sobie po godzinach nie znają regulaminów. Stanowczo odradzam dzwonić do nich aby poznać ofertę gdyż od razu proponują dziwne promocje, które często nie pokrywają się z tymi jakie możemy otrzymać w Punkcie Obsługi. Odwiedzajcie tylko takie Salony, do których macie zaufanie i w których pracują cały czas ci sami ludzie. Takie osoby mają doskonałą wiedzę o zmianach jakie następują w sieci oraz znają promocje, które w łatwy i prosty sposób potrafią przekazać. Piszą też doskonałe reklamacje ponieważ wiedzą jakich argumentów użyć by pomóc klientowi. W każdej sieci zdarzają się pomyłki, ale przez jeden błąd nie powinniśmy skreślać operatora. Co do ofert dla stałych klientów to zgadzam się z opiniami, że czasem warto umowę wypowiedzieć niż ją kontynuować, ale zawsze mamy prawo do negocjacji z tzw. Sekcją Utrzymania Klienta, która zawsze proponuje ciekawe rozwiązania. Nie muszą one odpowiadać wszystkim klientom gdyż często ludziom wydaje się, że powinni dostać DUŻO za PRAWIE NIC. Każdy operator to firma, która potrzebuje zarabiać by móc się rozwijać; to nie jest organizacja charytatywna. \r\nObecnie T-MOBILE przeprowadza konsolidację nadajników z Orange co spowoduje przejście na niższą częśtotliwość sygnału, a zatem będziemy mieli doskonały zasięg oraz weszcie konkretny internet mobilny. Prace nad tym projektem będą trwały do końca roku. Z tego właśnie powodu pojawiły się problemy z zasięgiem, a nasze blueconnecty prawie przestały działać. Mądrze napisany papier reklamacyjny często skutkuje obniżeniem abonamentu dla klientów.\r\nEra przez 10 lat nie zainwestowała w swoje nadajniki żadnych pieniędzy, a zasięgu nie było w ogóle na wioskach. Teraz zasięg jest szerszy ponieważ Niemiecki T-MOBILE stawia tylko na najlepsze rozwiązania i najlepszy sprzet. \r\nNie skreślajcie sieci tylko dlatego, że nie możecie się dogadać z konsultantami z BOK. To bezczelni i niedouczeni studenci pracujący na \"chwilowej\" umowie. Nigdy nie będziecie mieć przyjemności nawrzucać temu samemu człowiekowi, który źle omówił wam promocję! Zawsze załatwijacie umowy w punkcie i żądajcie warunków promocji na piśmie. Macie do tego prawo! A jeśli faktura się wam nie zgadza żadajcie korekty poprzedzonej dobrą reklamacją. Załóżcie blokadę na niekończące się smsy czy połączenia od operatora. Da się tylko, że trzeba o to poprosić. Tak jest w każdej sieci. Poczytajcie szerzej o promocjach ponieważ są naprawdę dobre. Reklamy są bardzo spontaniczne, nie przekazują informacji ile co kosztuje, ale zachęca nas do wizyty w Punkcie ponieważ każdy człowiek potrzebuje czegoś indywidualnego, a nie tego co mogą kupić wszyscy. Każdy może znaleźć ofertę odpowiednią dla swojej kieszeni, a nie to co BOK nam wciska. Nie kupujmy kota w worku bo później pojawiają się właśnie takie opinie negatywne, które często wynikają z naszej winy bo daliśmy się wkręcić w \"najlepszą ofertę na świecie przygotowanę tylko dla nas\". Jeśli macie jakieś pytania czy wątpliwości i nie wiecie jak się uporać z problemem to służę swoją pomocą. Doświadczenie nauczyło mnie, że jeśli wyciągam pieniądze z portfela za usługę to oczekuję za to prfesjonalnej obsługi i towaru o którym będę wiedzieć wszystko zanim za niego zapłacę! Piszcie, chętnie doradzę. Zainteresowanym podam adres e-mail.\r\nPozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia!