~ Justyna • 2012-10-16
Ocena:
Wraz z przedłużeniem umowy miałam otrzymać telefon, super multimedialny smartfon o znacznej wartości. Za pośrednictwem DHL otrzymałam paczkę w której zamiast upragnionego telefonu było - mydło!!! Sprawa została wielokrotnie zgłaszana i Tmobile i DHLowi pisemnie, osobiście jak też telefonicznie. Paczka nie nosiła żadnych śladów uszkodzeń. Pracownicy z infolinii się zasłania regułką że procedura reklamacyjna trwa 30 dni a do tego czasu nic nie robić. Najlepsze z tego jest to, że zawartość przesyłki została stwierdzona przy kurierze, co później zostało potwierdzone w protokole. Skoro sprawa jest tak oczywista, nie wiem czemu procedura trwa aż tyle czasu. Czy w ciągu 30 dni Jaś z magazynu się przyzna, że ukradł odda i przeprosi a telefon do mnie wróci? Mam już dość tych ciągłych telefonów, traktowania mnie jak problem, braku rzetelności, braku informacji, braku elementarnej przyzwoitości. Jestem klientem Tmobile od 2004r. z pewnością już dłużej nie będę. Nie polecam nikomu tych złodziejskich praktyk
6513