~ Anka • 2012-12-29
Ocena:
Jak widzę, większość opiniii jest negatywnych.
Po dzisiejszej interwencji mam podobne odczucia. Po doładowaniu konta T- Mobile oferuje niby jakieś tam nagrody. I co z takich nagród, z których nie można skorzystać?
Wpisuję na stronie nr tel, kod otrzymany smsem i nie ma opcji, aby zatwierdzić dane. Nie działa ta strona. Po prośbie o interwencję, nie uzyskuję pomocy, tylko pada informacja,ż e 5 dni mam czekać na odpowiedź, choć przez minutkę informatyk może sprawdzić, czy działa ta strona z opcją odebrania niby nagród. Przedstawaim informację,w czym tkwi problem i przez 10 minut cierpliwie czekam, by uzyskać odpowiedź, iż muszę 5 dni czekać na odzew. W trakcie rozmowy, Pani stale mi przerywa to , co mówię, czy raczej chcę powiedzieć. Po 30 minutach od rozmowy dzwoni automat z ankietą. Jeszcze nie uzyskałam pomocy a oni pytają, czy jestem zadowolona z obsługi i pomocy. No śmieszne i żenujące zarazem, nieprawdaż?
7488