~ ona • 2014-01-09
Ocena:
Beznadzieja. Próbuję załatwiać reklamacje w T-Mobile, dostałam fabrycznie popsuty telefon - mam pogwarancyjną ekspertyzę, już 3 tygodnie załatwiam reklamację. Infolinia -niekompetentna osoba odsyła mnie do punktu - jest tylko w mieście wojewódzkim - dzwonię (na szczęście udało mi się połączyć ) i co??? To Sklep nie Salon i tam mi tej usługi nie wykonają. Podane telefony z innych punktów milczą jak zaklęte - nie dodzwaniam się! Jadę poświęcając dzień pracy... W Salonie czekam 1 godzinę z numerkiem. Zgrozo!! Jestem -ok - ale jest problem bo takiego telefonu nie ma już w ofercie (to już wiem ze Sklepu wcześniej) no i muszę czekać na sprowadzenie innego typu. Znowu oczekiwanie ok 1 tydzień - wycieczka do województwa -następny dzień stracony itp!!! Nie ma możliwości kontaktu z Salonem (całe szczęście że trafiła mi sie ludzka konsultantka) . I to wszystko instytucja reklamująca się wspaniałym IBOA - do kitu - nic tak nie załatwię...telefonów nie odbierają , e-maili nie czytają...a klienta traktują jak dojną krowę... Zmieniam sieć jak tylko się od nich uwolnię i każdemu radzę!
9897