~ wpi • 2016-09-06
Ocena:
Niezależnie od doświadczeń innych osób, wystawiam ocenę dobrą (4/5). Dlaczego?
1. Maksymalny wariant AC+Assistance zadziałał w pełni (nie dopłaciłem do naprawienia szkody w ASO ani złotówki).
2. Bezgotówkowe rozliczenie poprzez upoważnienie dane ASO zdjęło ze mnie całkowicie kwestie rozliczeń z Wartą (papierologią zajęli się inni).
3. Skorzystałem z samochodu zastępczego zgodnie z umową (bez większych problemów).
4. Składka mimo, że wysoka okazała się ułamkiem kosztów naprawy (dokładnie 1/3).
5. Dokumenty własne (pisma, fotografie) skanowałem i wysyłałem im przez formularz na stronie (wygodne). Asysta przez telefon (dość uprzejma).
6. Zastrzeżenia miałem do rzeczoznawcy, który umówił się na termin, w którym się nie pojawił. Opisałem sprawę w piśmie co spowodowało natychmiastową reakcję z jego strony (warto dokumentować błędy i zaniechania po ich stronie).
Czy wybiorę ponownie ich ofertę? Nie wiem. Zobaczymy...
17101