Na ten moment każdy Partner eBroker.pl ma do dyspozycji około 60 wniosków online, w których sprzedaży może pośredniczyć. Są to głównie (ale nie tylko) produkty finansowe takie jak kredyty, karty kredytowe, lokaty oraz konta osobiste i oszczędnościowe itp.
Czytaj część pierwszą poradnika: Rejestracja + podstawowe funkcjonalności»
Zarejestruj się w eBrokerPartner.pl»
Wiele osób w tym momencie powie, że banki to złodzieje i nie da się na nich zarobić, ale to nie prawda. Bank jako instytucja w większości utrzymuje się z kredytów, których udziela klientom. Zyski z kont osobistych są znikome, a lokaty są dla nich jedynie kosztem. Mimo wszystko to właśnie te produkty są podstawą dobrej kondycji finansowej banku, bo skąd ten miałby wziąć pieniądze na kredyty jak nie od klientów, którzy je u nich przechowują?
Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego produkty oszczędnościowe mają tak śmiesznie niskie oprocentowanie względem kredytów? Odpowiedź jest bardzo prosta: koszt pozyskania klienta, który chce oszczędzać (reklama) jest bardzo wysoki. Dlatego właśnie oprocentowanie, które widzimy na billboard’ach to mała część tortu zwanego kosztem pozyskania finansowania.
Dodatkowym kłopotem banków jest fakt, że jesteśmy społecznością mocno nastawioną na konsumpcję – wolimy pożyczać, a nie oszczędzać. Co może zachęcić klienta do gromadzenia swoich nadwyżek finansowych? Więcej reklam, prezenty i gadgety (widzieliście kiedyś lokatę z iPhone’m?) – to kosztuje.
Kim stajesz się rejestrując się w eBrokerPartner?
Zostajesz reklamodawcą. Każdy wypełniony przez Ciebie wniosek jest bezpośrednim wsparciem promocji produktu. Różnica jest taka, że za jej efekt bank zapłaci… Tobie!
Najtrudniej pozyskać klientów na konta i lokaty, dlatego też prowizje za te produkty bywają najwyższe. Jako Partner to właśnie na tych produktach skupiam się najbardziej. Bo ile kosztuje mnie założenie konta? – 10 minut czasu spędzonego przed komputerem plus pół godziny po otrzymaniu informacji zwrotnej od banku (pierwsze logowanie + aktywacja karty). Nie interesują mnie opłaty, bo zawsze wybieram konta darmowe (tak – są takie i na rynku jest ich wiele). W pasażu finansowym każdego Partnera jest z resztą dodatkowy opis do kont: tzw. „Warunek darmowości”. Dzięki niemu każdy użytkownik jest świadomy jaki produkt wybiera.
Ile można na tym zarobić?
Każdy „nowy” Partner otrzymuje 50zł na start (odbierz teraz»). Do osiągnięcia minimalnego progu wypłaty brakuje mu jeszcze 100zł.
Ten, kto dysponuje kapitałem 1 500zł może założyć dwie lokaty: Bezkarną w BGŹOptimie (61,50zł prowizji) i Powitalną w Meritum Banku (55zł prowizji). Jeżeli kogoś przeraziłem kwotą potrzebną do „zainwestowania” od razu uspokajam – w Programie można dobrze zarobić nie dysponując gotówką. Wystarczy założyć Konto Oszczędnościowe BGŻOptimy: po 73,80zł za sztukę + np. Konto e- direct Volkswagen Banku (40zł/ wniosek). Ciekawe? Przekonaj się sam»
Szybkie pożyczki pozwalają na prowizję rzędu 20 – 10zł za każdą rejestrację w systemie. Mimo niskich prowizji cieszą się one wysoką popularnością wśród partnerów. 43% wszystkich rozliczonych do tej pory wniosków to właśnie pożyczki gotówkowe. Na pierwszym miejscu są jednak wspomniane wcześniej lokaty i konta oszczędnościowe – aż 48%.
Pozostałe 9% stanowią inne produkty finansowe i niefinansowe. Przykładowo wszyscy kierowcy mogą w wolnych chwilach zapisać się na jazdy próbne, przy okazji zgarniając kilkanaście złotych za wypełnienie zgłoszenia.
Co kilka dni w Programie Partnerskim pojawiają się nowe wnioski. Wysyłając je tylko w swoim imieniu można się spodziewać około 200zł miesięcznej prowizji. Czy to dużo? Biorąc pod uwagę bardzo niski nakład pracy myślę, że warto. Zarabiaj już dziś»
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.