Deutsche Bank Polska

Adres siedziby:
Deutsche Bank Polska S.A.
ul. Lecha Kaczyńskiego 26
00-609 Warszawa

(299 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Opinie o Deutsche Bank Polska

użytkownik
~ Rafał  •  2017-02-11
Zrezygnowaliśmy z rodziną z kilku kont ze względu na obsługę klienta w placówce w Dąbrowie Górniczej. Ktoś, kto pozwolił pracującej tam Pani Joannie na osobisty kontakt z klientem popełnił błąd życia, chyba że chciał rozsadzić od środka firmę, w k... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Adam  •  2016-12-04
Najgorszy bank w jakim kiedykolwiek przyszło mi cokolwiek załatwiać.Starałem się o kredyt konsolidacyjny i to jeszcze u doradcy klienta zamożnego.Traktowanie klienta to obraza i brak poszanowania godności. Pracownik żądał ode mnie wyciągów z konta... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ And  •  2016-11-15
Jako były klient, nie polecam. Kilkanaście prób zmiany hasła-nadania nowego hasła przez system telefoniczny zakończyło się niepowodzeniem. Różne telefony komórkowe, różne sieci- zawsze to samo. Za każdym razem ta sama weryfikacja, za każdym razem ... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ loki  •  2016-08-23
Mieszkam za granica, i wyobrazcie sobie ze moj limit spedzenia pieniedzy jest automatycznie ustawiony na 100zl = 30$. Kto chce miec dzienny limit 100zł? Paranoja. Ale hej, za zmiane limitu musze zaplacic 5zl!! PLUS - Nie moglam miec w systemie mo... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Żżżżż  •  2016-08-21
Gdy otworzyłem parę lat temu konto (chyba to było jakoś 2010 lub 2011) to wszystko było super w porównaniu z innymi bankami. I tak było przez jakiś czas. Potem zaczęły się dodatkowe opłaty, zmniejszanie oprocentowania i jakieś inne kombinacje. A n... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Tomasz  •  2016-07-20
Fatalny bank. Kontakt bardzo utrudniony do momentu kiedy nie pojawi się jakiś błąd ze strony klienta. Wtedy wszystkie kruczki zawarte w umowie są wykorzystane aby naliczyć wszystkie możliwe kary i dodatkowe opłaty. Czas odpowiedzi na reklamacje 45... zobacz całą opinię »

Oddziały Deutsche Bank Polska

Kraków ul. Sarego 2 zobacz na mapie »
Kraków os. Centrum D 1 zobacz na mapie »
Kraków ul. Starowiślna 88 zobacz na mapie »
Kraków ul. Ujastek 1 / Budynek S HTS zobacz na mapie »
Kraków ul. Wrocławska 43 a zobacz na mapie »