Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Opinie o Santander Consumer Bank

użytkownik
~ GOŚĆ  •  2012-04-25
PRZECZYTAŁAM WIELE OPINIJ NA TEMAT TEGO BANKU JA DO DZIŚ NIE MOGĘ SIĘ POZBIERAĆ ŻE SKORZYSTAŁAM Z ICH OFERTY NIE MA NIGDZIE TAKIEGO BAKU JAK ONI STRASZĄ SĄDEM I OD PON DO PIĄTKU GŁUPIE TELEFONY BO TO BO TAMTO NIECH SIĘ ZMIENIĄ BO STRACĄ KLIJETÓW
użytkownik
~ Karolina  •  2012-04-03
Czytam te wszystkie "dziwne" nie twierdząc że żałosne wypowiedzi. Az mi się chce śmiać, miałam kredyt w Scb nie spóźniłam się z ani jedną ratą, dozownic na infolinię( na obsługę klienta) zawsze dostawałam informację po które dzwoniłam, owszem wkur... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ były klient  •  2012-04-03
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie i prowizje *moderacja*, co innego obiecują a na umowie jest co innego. Chcesz kredyt? w Ciągu jednego dnia Ci go załatwią, oszuści i nic więcej. Oprocentowanie *moderacja*, kredyt spłaciłem przed terminem ja... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Adam  •  2012-03-27
Wysokość oprocentowania: Drogo jak *moderacja*, zdecydowanie odradzam. Dostęp internetowy: poza stroną internetową nic wiecej. Wysokość opłat i prowizji: drogi jak diabli, za pismo ponaglające 10 zł. Możliwość negocjacji oferty: nie mozna nic w ty... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Tadeusz z Olsztyna  •  2012-03-26
Lichwa i złodziejstwo w jednym to Santander Consumer Bank. Byłem klientem AIG, moja karta skończyła ważność,czekam na nową od już santandera. Karty nie ma miesiąc ,dwa, trzy. Idę do oddziału a tam po sprawdzeniu twierdzą ,że została wysłana. Jak z... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ K.K  •  2012-03-21
Najgorszy Bank z jakim miałam do czynienia!!! I nie chodzi mi wcale o ich usługi, wysokość oprocentowania itp.Chodzi mi o ich podłe traktowanie klienta. Spóźnisz się 4 DNI (nie miesiąc, czy dwa)ze spłatą raty kredytu i dzwonią do Ciebie. Pani rozm... zobacz całą opinię »